Strategie rozwoju firmy

Budowanie i wdrażanie strategii biznesowych, zarządzanie marką, projektowanie usług, komunikacja marketingowej oraz tworzenie nowych produktów i usług to tematy najbliższego spotkania Śląskiego Klastra Dizajnu. Gościem będzie Rafał Kołodziej. W ciągu ostatnich 3 lat uczestniczył pracach strategicznych dla dużych firm m.in. Amica, Polpharma, Selena, Telewizja N, Meble Vox. Jest cenionym wykładowcą na studiach podyplomowych w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz Szkole Strategii Marki w Warszawie. Spotkanie odbędzie się 9 listopada w Zamku Cieszyn.

Program:
8.40 – 9.00  Rejestracja
9.00 – 9.10  Powitanie
Ewa Gołębiowska, Dyrektor Zamku Cieszyn/
9.10 – 11.00  Strategie rozwoju firmy cz.1
/Rafał Kołodziej, GreenHat Innovations/
11.00 –  11.10 Przerwa kawowa
11.10 – 12.50  Strategie rozwoju firmy cz.2
/Rafał Kołodziej, GreenHat Innovations /
12.50 – 13.00 Przerwa kawowa
13.00 – 14.40 Strategie rozwoju firmy cz.3
/Rafał Kołodziej, GreenHat Innovations/
14.40 – 15.10  Lunch
15.10 – 17.00  Strategie rozwoju firmy cz.4
/Rafał Kołodziej, GreenHat Innovations /

Dla nieobecnych klastrowiczów planowana jest transmisja on-line, dostępna w oknie przeglądarki internetowej pod adresem www.transmisja.sx.pl (niektóre komputery mofą wymagać zainstalowania wtyczki Silverlight).

W listopadzie planujemy również rozpocząć cykliczne, nieformalne spotkania w siedzibach klastrowiczów, by jeszcze lepiej poznać się nawzajem. Dlatego 9 listopada po spotkaniu oficjalnym, Bogdan Kosak zaprasza wszystkich zainteresowanych klastrowiczów na rozmowę i herbatę do swojej pracowni ceramicznej, znajdującej się w pobliżu Zamku (100m od Wzgórza Zamkowego).

Natomiast 10 listopada o godzinie 10.30 zapraszamy do Przestrzeni Kreatywnej Kotulińskiego 6 w Czechowicach-Dziedzicach (ul. Kotulińskiego 6) na kolejne nieformalne spotkanie. Chcemy podyskutować przy kawie o tym jak, z kim i w jakich obszarach możemy współpracować. Dlatego pomimo weekendowego terminu, prosimy wszystkich o przybycie i aktywne uczestnictwo! Przewidujemy, że spotkanie portwa ok. 6h. Mile widziane będą firmowe ulotki i katalogi, a nawet produkty.